🟢 چهارمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان عصر دیروز به ریاست دکتر زیویار استاندار لرستان و با حضور سایر اعضا برگزار شد.
برنامه‌های بزرگداشت هفته ایثار و شهادت تشریح شد

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به ریاست استاندار لرستان تشکیل شد. در این جلسه رئوس برنامه‌های بزرگداشت هفته ایثار و شهادت تشریح شد

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت : جلسه هماهنگی و گرامی‌داشت برنامه‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بمناسبت هفته شهدا که از تاریخ ۱۶ اسفند آغاز شده و لغایت ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد برگزار شده است.

 استاندار لرستان تصریح کرد : در این هفته یک سری برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته است که دستگاه‌های اجرایی بر حسب ماموریت‌هایی که برای آنها تعریف شده است دنبال خواهند شد.

 فرهاد زیویار با اشاره به اینکه موارد و مصادیق برنامه‌های گرامی‌داشت هفته ایثار و شهادت امروز از طرف مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه مطرح شده است ، گفت:برخی از این برنامه‌ها عبارتند از غبارروبی گلزار شهدای والا مقام، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا در سطح استان توسط مسئولین و سایر برنامه‌ها و مواردی که در خلال این هفته انجام خواهد شد و از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.
┄┄┅┅✿❀🌺❀✿┅┅┄
#اَللهُمَّ‌عَجـِّل‌لِوَلیِّـکَ‌الفَرَج
🇮🇷دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان
🗓۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
🆔@zanan_lorestan
🌐

b_300_0_16777215_00_images_photo_2024-03-07_07-50-17.jpgwww.banovan.ostan-lr.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید