نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با محوریت معرفی طرح نفس برگزار شد
💠 نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه صبح امروز با حضور دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه، فریبا ولیپور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و داریوش شاهون وند دادستان مرکز استان مدیران ادارات و بانک ها استان در سالن کنفراس حوزه ریاست برگزار شد .
⭕️ دکتر دلفان در ابتدایی این نشست با ابراز نگرانی از پیری جمعیت کشور در آینده گفت : به منظور حمایت و اجرایی قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری و جلو گیری از سقط جنین در دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های استان
۹ مرکز نفس راه اندازی شده است که انتظار میرود ، دستگاه های اجرایی و بانک ها حاضر در نشست با کمک های مالی خود از مادران باردار و خانواده های بی بضاعت در جهت جلوگیری از سقط جنین دانشگاه را کمک و یاری نماید.
🔶 مریم کوشکی معاون بهداشت با ارائه آمار و عملکرد مراکز نفس گفت ، با بحران جمعیتی پیش رو هدف از راه اندازی مراکز نفس جلوی گیری از سقط عمدی جنین می باشد .
🛑 در ادامه سر هنگ مصطفی امیری مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به نگرانی های مقام معظم رهبری در بحث جوانی جمعیت و قدردانی از حمایت دانشگاه و دادستان مرکز استان از طرح مراکز نفس گفت : با فعالیت این مراکز و کمک های مالی که انجام می شود از سقط جنین در خانواده های کم بضاعت جلو گیری خواهد شد .
🔶 در پایان شاهون وند دادستان مرکز استان با تاکید بر تعامل و رویکرد کمک در حل مشکلات گفت : با در کنار هم بودن و کمک به همنوعان مشکلات در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری و جلوگیری از سقط جنین حل خواهد شد .
🔸 در این نشست مدیران و نمایندگان ادارات و بانک ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در جهت کمک های مالی به مراکز نفس پرداختند.
┄┄┅┅✿❀🌺❀✿┅┅┄┄
#اَللّهُمَّ‌_عَجِّل‌_لِوَلیِّکَ‌_الفَرَج🕊
🇮🇷دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان
🗓۱۰ دی ماه ۱۴۰۲
🆔@zanan_lorestan
🌐www.banovan.ostan-lr.ir

b_300_0_16777215_00_images_photo_2024-01-06_14-24-58.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید