جلسه هماهنگی هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر (ص)و امام جعفر صادق (ع) 

استاندار لرستان تاکید کرد؛
برنامه‌های هفته وحدت با محوریت مردم برگزار شود

استاندار لرستان با بیان اینکه پیامبر اسلام. (ص) مهم‌ترین نماد وحدت بین مسلمانان است تأکید کرد: برنامه‌های هفته وحدت در استان با محوریت مردم برگزار شوند.

فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر (ص)و امام جعفر صادق (ع) با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت؛ پیامبر اسلام (ص) را مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان دانست و بیان کرد: برای هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید همه دستگاه‌ها مشارکت جدی داشته باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه شادی برای کسانی که تولد و حیاتشان در عالم تحول به وجود آورده است موجب خرسندی است و باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد:جشن‌های هفته وحدت با محوریت مردم برگزار شوند.

وی با اشاره به اجرای برگزاری جشن مردمی غدیر و استفاده از تجربیات برگزاری این جشن برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته وحدت و مردمی‌سازی مراسم میلاد پیامبر (ص) افزود: در این راستا کارگروهی تشکیل شده است و برای مردمی‌سازی مراسم جشن با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی استان اقدامات لازم انجام می‌شود.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه، نظرات خود را اعلام و برای اجرا اعلام آمادگی کردند و هويت‌بخشی سيمای بصری شهر و فضاسازی و آذين‌بندی معابر با استفاده از ظرفيت‌های منطقه در قالب نصب احاديث بزرگان دين و بيانات امامین انقلاب در سطح استان مورد تاکید قرار گرفت.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-09-28_07-49-48.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید