استاندار لرستان :
استفاده از ظرفیت‌های استانی برای برگزاری انتخابات پرشور

استاندار لرستان گفت:
با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس لازم است ظرفیت‌های استانی برای هرچه بهتر و پرشور برگزار کردن انتخابات در استان تقویت شود. فرهاد زیویار عصر یک‌شنبه بیست و ششم شهریور در جلسه با فرمانداران استان، یکی از اساسی‌ترین وظایف فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و معاونین استاندار را هماهنگ کردن ظرفیت‌های شهرستان‌ها و استان دانست و تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، لازم است ظرفیت‌های استانی برای هرچه بهتر و پرشور برگزار کردن انتخابات در استان تقویت شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ساز و کاری را برای تشکیل جلسه با فرمانداران به صورت هفتگی یا دو هفته یک بار با این معاونت و ماهانه با استاندار برای بررسی مسائل شهرستان‌ها و نیز مسائل مربوط به انتخابات تعریف کند، بیان کرد: هماهنگ بودن فرمانداران با هم و تیم مدیریتی استان، حضور مستمر و مداوم در جلسات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان‌ها مورد تاکید است.
زیویار ضمن تاکید بر احصاء مشکلات شهرستان‌های استان با هم‌اندیشی‌ و هم‌فکری فرمانداران، گفت: این روند موجب خواهد شد در کنار سایر ظرفیت‌ها، به نتیجه‌های خوبی در استان رسید.

استاندار لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود، بیان کرد: اغتشاشات اخیر قطعه‌ای از جنگ ترکیبی دشمن و فتنه جدیدی در تاریخ دشمنی‌‌های نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران است که در برخورد به سد بصیرت ملت شریف ایران ناکام ماند.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-09-19_08-36-12.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید