مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان:فرمانداران و شهرداران استان نسبت به افتتاح بازارچه‌های محلی اهتمام داشته باشند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: این انتظار را از فرمانداری‌هاو شهرداری‌های استان که داریم شاهد افتتاح بیشتر بازارچه‌های محلی بانوان در استان باشیم.
ولی‌پور عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب و بازارچه کوثر خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه سال گذشته به نیت از شهدای زن استان در ۱۱ شهرستان لرستان، ۱۱ بوستان به نام بوستان کوثر افتتاح شد، این انتظار را از فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان داریم براساس تاکید استاندار محترم در سال ۱۴۰۲ نیز شاهد افتتاح ۱۱ بازارچه کوثر به نیت از شهدای زن استان لرستان باشیم. وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب و این بازارچه با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان، سازمان مشاغل شهری شهرداری خرم‌‌آباد، شورای شهر و شهرداری افتتاح شده است، عنوان کرد: پایان هفته حجاب و عفاف پایانی برای این نمایشگاه نیست؛ بلکه شروعی بر یک فعالیت در حوزه بانوان است.
او گفت: پس از پایان هفته عفاف و حجاب، بازارچه که ۲۴ غرفه دارد به‌طور دائمی با حضور بانوان توانمند هم‌استانی آغاز به‌کار نموده و مجموعه توانمندی‌ها و محصولات بانوان به شکل عرضه مستقیم از تولید به مصرف در اختیار همشهریان قرار خواهد
گرفت.
ولی‌پور ابراز امیدواری کرد با توجه به مناسب بود فضا و اختلاف قیمتی که در مناطق مختلف شهر وجود دارد این بازارچه بتواند قیمت‌های کالاهای عرضه شده را در حد مناسبی نگه دارد

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-07-11_23-05-15.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید