در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تصمیم گرفته شد شهرداری نسبت به رفع مشکلات پارک بانوان خرم آباد اقدام نماید.
در این جلسه که به ریاست نماینده محترم ولی فقیه وبا حضور استاندار لرستان برگزار شد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت : بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از وضعیت پارک بانوان واقع در میدان مادر از زمستان سال گذشته پیگیر رفع مشکلات این پارک از جمله اشراف کامل ساختمان های مجاور بودیم اما تاکنون تغییری انجام نگرفته است.
وی بیان کرد :این قبیل پارک ها باید مأمنی برای حضور بی دغدغه بانوان به منظور ایجاد نشاط ، فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی آنان بوده و وظیفه ما تحقق حقوق شهروندی این قشر ازجامعه است.
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع با تاکید حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی و دکتر زیویار شهردار موظف شد طی یک ماه نسبت به ارائه طرح پیشنهادی به‌منظور رفع مشکلات پارک اقدام‌نماید.
همچنین ولی پور با اشاره به راه اندازی تولیدی دوخت البسه اسلامی و محصولات فرهنگی در استان مطرح کرد به منظور تقویت این کارگاه تولیدی و جذب کار آفرین نیازمند حمایت مالی هستیم .که در این راستا دکتر زیویار استاندار لرستان عنوان نمود با بررسی شرایط موجود کارگاه ، پس از طی مراحل قانونی نسبت به پرداخت تسهیلات به کار آفرینان این تولیدی اقدام و پیگیری های لازم توسط معاون امور اقتصادی و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.
🇮🇷دفتر امور زنان و خانواده استانداری
🆔zanan_lorestan
🌐www.banovan.ostan-lr.ir

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-07-06_22-48-49.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید