جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی های بانوان استان لرستان به ریاست مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری لرستان و با حضور اعضاء روز چهارشنبه مورخ۶/۴/۱۴۰۲  در محل دفتر امور زنان وخانواده استانداری برگزار گردید.

دراین جلسه ولیپور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷تیرعنوان کرد : حفظ و ترویج عفاف وحجاب یکی از مهمترین مقوله های ایجاد امنیت اجتماعی است که در دین مبین اسلام نیز به رعایت آن تاکید فراوان گردیده است . و توجه به این موضوع بیانگر حفظ ارزشهای دینی و کرامت انسانی می باشد .

دکتر ولی پور با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف وحجاب گفت : برنامه های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی های بانوان استان می باشد ، که با ارائه محصولات فرهنگی و البسه اسلامی این توانمندی از تاریخ ۲۱ تیر ماه به مدت یک هفته به  عرصه نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی متولی امر عفاف وحجاب موظفند با بررسی ونظارت  نسبت به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب زمینه خرید توسط شهروندان را فراهم کنند.

او اظهار داشت : به منظور حمایت گروه های مردمی و بانوان سرپرست خانوار غرفه های نمایشگاه با همکاری شهرداری بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت . و اطلاع رسانی مناسب برای اطلاع عموم مردم جهت بازدید از نمایشگاه  باید از طریق صدا و سیما انجام پذیرد .

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-07-01_07-41-43.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید