در سومین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان در سالجاری تأکید شد؛
معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان: در اجرای طرح نفس تمامی دستگاه ها توان خود را به میدان بیاورند

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: در اجرای طرح نفس تمامی دستگاه ها ملزم هستند پای کار باشند و توان خود را به میدان بیاورند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مجید منعمی صبح بیست و نهم خرداد، در سومین جلسه ی قرارگاه حمایت از خانواده و جمعیت استان در سالجاری، عنوان کرد: طرح نفس با هدف نجات فرزندان سقط در سه مقوله ی شناسایی، فرهنگ سازی و حمایتی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این راستا به ویژه در مقوله های فرهنگ سازی و حمایتی دستگاه های ذیربط باید با تمام توان عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار کرد: اجرای ماده ی ۳۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اختصاص دست کم ۳۰ درصد از اعتبارات حمایتی به مقوله ی جوانی جمعیت باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.

منعمی تأکید کرد: اثربخشی اجرای این ماده قانونی در دستگاه ها و نظارت های لازم توسط اداره کل خانواده و امور بانوان استانداری نیز باید به صورت ویژه انجام شود.

وی به تبیین برنامه ی فتح ۳۱ قله اشترانکوه با جوانی جمعیت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و گفت: محوریت این برنامه ی می بایست با تشریح و محوریت جوانی جمعیت و اطلاع رسانی گسترده انجام شود.

معاون استاندار همچنین به ایجاد یک رویداد تبلیغاتی در مرکز استان با حضور سخنران کشوری و با موضوع جوانی جمعیت اشاره کرد و عنوان کرد: این رویداد باید در یک نقطه ی ویژه از شهر و به گونه ای تبلیغ شود که کلید واژه ی جوانی جمعیت در افکار عمومی شکل بگیرد.

منعمی در پایان خواستار همکاری و همراهی ویژه ی رسانه ها به ویژه صداوسیما در امر جوانی جمعیت به عنوان یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شد.

در این نشست مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری،فرماندار بروجرد، مدیرکل ثبت احوال استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان ورزش و جوانان استان و دفتر امور شهری گزارشاتی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-06-20_09-32-29.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید