جلسه کمیته بانوان کنگره بزرگداشت ۶۵۵۱ شهید استان لرستان به ریاست مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری لرستان و با حضور دبیر هماهنگی کمیته های کنگره و اعضاء رأس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ۱۷/۳/۱۴۰۲  در محل دفتر امور زنان وخانواده استانداری با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغازگردید.

دراین جلسه رئیس کمیته بانوان کنگره بزرگداشت ۶۵۵۱ شهید استان به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری پیش اجلاسیه پرداخت و گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا پاسداشت مقام شامخ آن بزرگواران است و وظیفه ما زنده نگه داشتن ایثار و از خودگذشتگی بی بدیل جوانان این مرز و بوم است که برای دفاع از وطن جان خود را هدیه کردند.

دکتر ولی پورعنوان کرد : یادوارهای شهدا با هدف آشنایی جوانان با آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی است و باید با استفاده از ظرفیت های موجود  به بهترین نحو اجرا شوند .

در ادامه دبیر هماهنگی های کنگره با اشاره به زمان برگزاری پیش اجلاسیه در مهر ماه سال جاری گفت : دستاوردهای کمیته بانوان باید با خلاقیت و نوآوری ارائه گردد و حاوی پیام ترویج شجاعت، غیرت ، جوانمردی دلیر مردان و زنانی باشد که از خون خود برای حفظ کشور و ناموسشان گذشتند .

آقای فرید در ادامه  افزود : استفاده از ظرفیت های مختلف جوانان ، نخبگان و خانواده های شهدا باید مورد توجه خاص قرارگیرد و از انجام امور کلیشه ای پرهیز شود.   

وی گفت : فضاسازی برنامه باید با ذوق هنری همراه باشد تا مخاطبان به راحتی بتواند با موضوع شهادت ارتباط برقرارکنند .

در پایان ضمن اشاره به محدودیت زمان به برگزاری جلسات بطور منظم تاکید شد

b_300_0_16777215_00_images_10.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید