جلسه هماهنگی اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان بهبود یافته از اعتیاد به ریاست مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و با حضور مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری و مدیرکل فنی و حرفه ای استان و تعدادی از مسئولین استانی برگزار گردید.
در این جلسه ولیپور عنوان کرد: توانمندسازی بانوان بهبود یافته از اعتیاد فرایند دشواری است چرا که اکثر این افراد با تجربه شرایط سخت به این معضل دچار و آسیب های روحی و روانی جدی متحمل شده اند.
✅ وی گفت: به منظور جلوگیری از بازگشت این افراد به وضعیت قبلی باید برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد. و بازتوانی آنان در ابعاد مختلف از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه دست اندرکاران امر باشد.
✅ولی پور با تشریح این طرح بیان داشت : طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان بهبود یافته از اعتیاد از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ابلاغ، و توسط یکی از موسسات مردمی با همکاری دستگاه های ادارای به اجرا خواهد رسید .
✅مدیر کل امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: در این طرح ضمن آموزش مهارت های فنی به این بانوان ، اشتغال انان نیز مد نظر بوده و اجرای این طرح اهمیت بسیاری داشته و همه دستگاه‌های دخیل باید در راستای تحقق اهداف آن و همچنین خروجی‌های موثر طرح با جدیت تلاش کنند.
✅وی اظهار کرد: هر اندازه که مشکلات این قشر برطرف شود، به همان میزان مشکلات جامعه و برخی از آسیب‌های اجتماعی نیز مرتفع خواهد شد.

b_300_0_16777215_00_images_19.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید