🔹️🔹️ بر آستان آفتاب🔹️🔹️
🔸️🔸️ مراسم دیدار بانوان شاغل با حجه الاسلام و المسلمین شاهرخی امام جنعه شهرستان خرم آباد

⬅️ به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر ، بانوان شاغل ادارات شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در شهرستان خرم آباد دیدار کردند.
⬅️در این دیدار حجه الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی رحمه الله علیه بیان نمودند: حضرت زهرا فجر درخشانی بود که از این فجر ۱۱ امام نمایان شد و امامت و ولایت از ایشان ساری و جاری گشت.
⬅️ایشان در ادامه افزودند: امام زمان عجل الله علیه فرموده اند: ما حجت خداییم و حضرت زهرا حجت بر ماست.
امام جمعه شهرستان خرم آباد عنوان نمودند: کرامات در دنیا از آن انسان است و این انسان می تواند مرد یا زن باشد و تمام آیات در قرآن در مورد انسانهای با کرامت، واژه مرد و زن در کنار هم آمده است
⬅️حجه الاسلام شاهرخی بیان نمودند: در قرآن ۲ زن به عنوان الگوی زنان و مردان معرفی شدند حضرت آسیه علیه السلام همسر فرعون و حضرت مریم علیه السلام دختر حضرت عمران، چون پرچمدار فضیلت ها و ارزش ها بودند.
ایشان در ادامه افزودند: معیار قرآنی فضیلت و ارزش است و برای اسلام زن و مرد فرقی نمی کند.
⬅️نماینده ولی فقیه در شهرستان خرم آباد فرمودند: اجتماع بشری بدون هریک از زن و مرد ادامه پیدا نمی کند. جهاد زن خوب شوهرداری است.اگر مردی تبعید شد و زندان رفت و حتی شهید شد سختی آن را بیشتر از مرد، زنان بودند که تحمل کردند.
بیشتر موفقیت هایی که نظام جمهوری اسلامی در اختراعات، اکتشافات، موسسات علمی، مسابقات ورزشی مربوط به زنان است
⬅️امام جمعه شهرستان خرم آباد عنوان نمودند:ما در حال حرکت به سمت قله هستیم و سختی هایی در این راه هست و باید با صبر، تحمل و بصیرت موانع را پشت سر بگذاریم.بسیاری از زن ها را در کشورهای مورد استعمار داعشی ها می فروختند و عفت آنها را به تاراج بردند.شهید سلیمانی در مقابل داعشی ها ایستادند.
⬅️ایشان در ادامه تصریح کردند: چطور می شود کشورهایی که به داعشی ها به گفته خودشان سلاح و تجهیزات می دادند و حمایت می کردند الان به فکر آزادی زنان باشند،آنان به فکر از بین بردن بنیان خانواده هستند.
⬅️نماینده ولی فقیه در شهرستان خرم آباد، در پایان از متولیان امور خواستند تا با همکاری بیشتر در حوزه های اشتغال، حقوق، تحکیم خانواده و معرفت افزایی، نشاط اجتماعی برنامه های خوبی برای بانوان را انجام دهند.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-01-16_08-14-21.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید