جلسه هم اندیشے مدیرکل امور زنان و خانواده استاندارے با جمعے از بانوان فعال شهرستان چگنی

🔶 روز سه شنبه ۲۹شهریور ماه نشست هم اندیشے بانوان فعال شهرستان چگنے با حضور خانم ولے پور مدیرکل امور زنان وخانواده استاندارے و به ریاست دکتر بازگیر فرماندار چگنے و جمعے از بانوان فعال شهرستان در محل سالن جلسات فرماندارے تشکیل گردید.

🔶 در ابتدا دکتر بازگیر در خصوص  وضعیت اشتغال بانوان شهرستان و معضلات و آسیب هاے موجود در خانواده هاے روستایے و همچنین لزوم استقبال بانوان از طرح هاے اشتغالزایے و کارآفرینے و حمایت مالے دولت از طریق اعطاے تسهیلات اشاره نمودند و بیان داشتند که ایجاد و یا شناسایے بازار فروش قبل از تولید امرے ضرورے و اجتناب ناپذیر میباشد که بانوان باید قبل از ایجاد کارگاه و تولید محصول مدنظر قرار دهند که در آینده دچار ضرر نشوند.همچنین ایشان از بانوان فعال شهرستان خواستار همکارے و تعامل بیشتر با خانم اصل مرز کارشناس و دبیر جلسات  امور بانوان شهرستان شدند.

🔶 در این جلسه هر یڪ از بانوان به بیان مشکلات و نقطه نظرهاے خود در حوزه هاے مختلف از جمله موضوع ورزش بانوان و نبود فضاے ورزشے  و تفریحے مناسب مختص بانوان و همچنین عدم حمایت از قهرمانان رشته هاے ورزشے شهرستان با توجه  به کوتاهے هایے که در گذشته بوده پرداختند. ایشان در ادامه صحبتهاے خود در بحث مشاغل خانگے خواستار راهنمایے ،مشاوره و برپایے کلاسهاے آموزشے  و همچنین حمایت همه جانبه از سوے مسئولین بودند.

🔶 در ادامه  جلسه ولے پور مدیر کل امور زنان و خانواده ضمن شنیدن صحبتها و نظرات بانوان حاضر در جلسه بیان داشتند که دفتر امور بانوان استاندارے با تشکیل ۷کارگروه در حوزه هاے مختلف مربوط به بانوان و همکارے اساتید دانشگاهها در امر آسیب شناسے و سایر معضلات و مشکلات مربوط به بانوان و خانواده و همچنین اشتغال و حمایت از طرح هاے کارآفرینے مختص بانوان گام جدے برداشته و امید است درآینده با همکارے بانوان فعال ،در تمامے شهرستانها در ایجاد این کارگروه ها اقدام نمایند.ضمن اینکه  ایشان درخصوص مشاغل خانگے و همچنین ایجاد بازارچه فروش تولیدات خانگے و لزوم ترویج فرهنگ کار و اشتغال در بین بانوان اشاره نمودند و قول مساعدت و پشتیبانے از برنامه هاے مدنظر بانوان پاے کار را به آنها دادند.
در پایان جلسه مدیرکل امور زنان و خانواده استاندارے با ارائه میز خدمت به صورت خصوصے با بانوان شهرستان چگنے ملاقات نمودند.

b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp-Image-2022-09-20-at-16.51.18.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید